Feb 25, 2017

Bad&popular bit*hes-tips&tricks




One su opasne, one izlaze svako veče, one piju i vraćaju se nadrogirane kući. Imaju dečka '97 godište a upravo su krenule u drugo polugodiše 6. razreda. U vašem okruženju sigurno ima ili je imala bar jedan takva. Dolaze u svim vrstama i sa različitim nivoima nafuranosti i u različitoj "kraćini" suknje i šortsa. Naravno, ja ću vam danas napisati tips&tricks za totalan uspeh u vašoj budućnost.


Za početak samo jedna reč- CRNO! Morate da se oblačite u  crno iako mrzite tu boju, iako vam ne stoji ali šta ima veze,  crna će vas predstaviti kao bad girl i kao nekog sa kim se ostali smrtnici ne smeju kačiti. Dakle, moje verne čitateljke, CRNO! Nikako nemojte zaboraviti crni karmin i da ga natrapate toliko iznad usana da bi ispalo bolje da ste uz pomoć lenjira crtale liniju!



Eh, sad veoma bitan deo vaše popularnosti je- instagram! Pre svega, zapratite 3000 ljudi i sigurno će te dobiti bar 500 pratilaca, što je sasvim dovoljno za početak. Ukoliko želite da budete bad, obavezno stavite inspirativni citat u biografiju da biste dokazale da se neshvaćene. Odlični primeri su: "Still breathing", "Death is my only escape", i obavezno promašite gramatiku jer to je K U L. A ukoliko želite da budete popularne stavite nekoliko slova, nekoliko datuma i samo jedno slovo sa jednim smajlijem pored. Tako ćete zavrati masu da imate mnogo prijatelja i dečka. Naravno, na popularnom insta storyiju redovno postavljajte slike Jacka Danielsa, kojeg ste naravno slikale u marketu. Ali, obavezno se probudite u 4:43 AM i postavite sliku.



Pre svega, ukoliko želite popularnost morate da počnete da se javljate ljudima. Iako ga nikad u životu niste  videle javite mu se a u koliko imaš sreće i on će ti uzvratiti i posle nekog vremena bićete zapamćene. A u koliko želite da postignete bad efekat, ne idite nigde bez cigareta i flaše Jack Danielsa napunjene sokom od jabuke, i naravno, svađajte sa svim što diše. 




U klubu, naravno, morate da budete redovan gost. Kupite votku pa je slikajte za insta story i onda slučajno rukom gurnite na pod, jer naravno, ko je još u 6. razredu uspeo da podnese neko tako jako piće? Obavezno uz to objavite 20 insta storyja da bi ljudi znali kako vam je dobra bleja i da se dobro provodite. 




Posle nekeko vremena počnite da glumite da ste pijani, da ne bi pokvarili fasadu jer ipak ko posle 4 čaše votke koje ste krišom prosuli ili gurnili "slučajno" na pod ne bi bio pijan? Tad mora još jedan insta story gde urlate "A TI NOĆ VEĆ DEVETU U KO ZNA ČIJEM KREVETU" da bi se ljudi preplašili kada čuju vaš glas ali da bi dokazali da vam je te noći bilo ludo i da vas nije briga za vašeg bivšeg dečka, iako ste  5. razred.



I evo nas na kraju posta. Nadam se da ste uživali u ovim savetima kako da postanete popularni ili bad. Sada, šala na stranu ali NEMOJ TE OVO DA RADITE. Ozbiljno, užasno je.


♥ ♥ ♥

32 comments:

  1. Jako si me nasmijla,no nažalost ovo je jedna realnost sadašnjice.Srećom još uvijek živim u malenom gradu gdje se sve lako sazna,pa se djevojčice još uvijek normalno ponašaju,bojeći se reakcije ostalih.Super napisano u svakom slučaju! :)

    Minnah's Life

    ReplyDelete
  2. Vrlo realan post! Skidam kapu, za svo ovo iskreno razmisljanje! Nazalost, zivimo u svetu u kom je sve vise ovakvih slucajeva i gde se gube prave vrednosti. Drago mi je sto imas drugacje razmisljanje,koje je zaista moralno i onako kako treba da bude! Odlican post zaista.

    Gotičarka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, nažalost moram da se složim sa tobom, prave vrednost su izgubljene :( ♥

      Delete
  3. Hahha, nasmejala si me.
    I jedan ogroman plus za kreativan, originalan i realan post. Tuzno je sve to sto se neke devojcice u 5. razredu tako ponasaju, mada i neke mladje. Mene zanima sta li im roditelji rade dok one izlaze sa starijim momcima, piju i slicno.
    Sve u svemu odlican post :)

    https://badassvampire.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Hahah, baš sam se nasmijala! Znala sam da je zezancija, i stvarno volim ovakve tipove postova, predobro <3
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    ReplyDelete
  5. Crkoh :'D
    Hvala ti na smernicama, prdrzavacu se svih :D ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pridržavaj se i definitvno ćeš uspeti :D ♥
      Hvala ti draga ♥

      Delete
  6. Aaaaaaa, ti si moj idol, bukvalno :D
    Baš sam se ismejala, stvarno sjajan post kao i ideja zai isti!

    ReplyDelete
  7. Baš si me nasmijala haha, ali ovo je stvarno realnost. Odličan post i jako originalna ideja. ❤

    mysweetlandd.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Hahahah, sjajno, ali nažalost istina! Odličan post, super blog! :)♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Kako me nasmijalo ovo 'imaju dečka '97, a one su drugo polugodište šestog razreda'. Svaka čast, predobar post, baš za nasmijati se :) Imaš novog pratioca!

    Lijep pozdrav s bloga...
    Kalopsia

    ReplyDelete
  10. great post :D


    follow for follow ?;D
    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Nasmijala sam se baš iz srca na ovaj post haha. Svaka čast na ideji. Točno vidim nekoliko malih kako iz bivše osnovne u ovom postu haha. Super si ovo napsiala!:)♥

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđa. Hvala ti ♥

      Delete
  12. Baš sam se lepo nasmejala. Istina je , ali nažalost je istina...
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤
    Special Section

    ReplyDelete
  13. Jako zabavan post, ali i tuzan... Najtuznije je to sto (kao i sto si rekla) su te devojke najvise sesti razred, a ponasaju se nogo starije. Ja sam se u sestom jos igrala sa barbikama (dobro mozda nisam bas u sestom). Hhahaha. :D
    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni meni nije jasno zasto u 6. razredu po klubovima, i pretvaranje da si pijan. Uzas :( Drago mi je da ti se post sviđa ♥♥♥

      Delete
  14. Ovaj post je vrh vrhova! Sve je totalno tocno, bas si me nasmijala. Nije mi jasno zasto djevojke iz petog ili sestog razreda oblace toliko crne odjece, sminkanje mi nikako ne ide u glavu, a izlasci u klubove jos manje. Drago mi je da si jedna od onih normalnih, prizemljenih cura :)
    Sve pohvale!
    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šminkanje u 6. je totalno nepotrebno, prvo ne umeju da se našminkaju, drugo to ne liči ni na šta. HVala ti draga :D ♥ ♥

      Delete
  15. Super post, smejanje je bilo na nivo da je komsinica dosla da proveri da li sam dobro. ♥

    mimmi-corner.blogspot.com

    ReplyDelete