Feb 15, 2017

My makeup routine



Bonjour belles personnes (zdravo predivni ljudi). Za današnji post sam vam spremila moju makeup rutinu. Mada ne znam koliko je ovo rutina i da li vređam nekog makeup gurua svojim neprofesionalnim šminkanjem, ipak sam odlučila sam da je napišem.*Veliko izvninjene svim makeup guruima.*

Ljubav prema šminkanju vlada već dugo godina što se tiče mene, ali do sada sam samo za školu stavljala korektor i labelo jer ne volim neku preteranu šminku na mom licu za školu. Neka moja rutina za dane kada želim da se šminkam je poprilično jednostavna i neke stvari tek moram da dokupim i usavršim njihovo korišćenje.


Naime, imam jako veliki problem sa podočnjacima, ako to mogu da nazovem podočnajci. Ogromne ljubičasto-plavi krugovi ispod očiju koje se ne sklanjaju sa ,moje face ma koliko god spavala i ni jedan korektor ih do sada nije u potpunosti prekrio.. Zbog tog problemčića korektori koje uzimam moraju da poseduju jaku  ili srednju pokrivenost a mnogi mi ni tad ne pomognu. Već dugo vremena, moda još od avgusta korsitim Aura Correct ME! concelealer u nijansi 302 Pastel Beige koji ih donekle i prekrije. Skoro sam kupila i NYX HD studio photogenic korektor u nijansi CW 02  koji mi je za nijansu svetliji nego što bi trebalo ali kada stavim buder ne primećuje se razlika u nijansi. Korektor stavim na podočnjake u obliku troglića i utapkam ovom Swonoovom četkicom za tečni puder ili korektor.
*Izvinite što nema swatcheva korektora ali moje ruke nisu htele da sarađuju i pređu iz modro plave u normalnu boju kože...


Nakon toga stavljam tečni  puder Maybelline New York Super Stay 24h na ruku i prstima polako raznosim puder po licu. Posle toga ga razmazujem/utapkavam sa Golden Rose (round face brush) četkicom kružnim pokretima po licu. Za sad, još uvek ne koristim puder u kamenu (mada imam nameru da ga kupim uskoro) jer mi se lice ne prosijava a i ako stavim puder ne nosim ga duže od 4 sata.


Nakon svog tog mackanja, prelazim na obrve. Za njihovo popunjavanje koristim Maybelline New York master shape brow pencil u boji Deep Brown. Prvo ih rasčešljavam četkicom na vrhu olovke a zatim ih samo malo popunim olovkom tako da izgledaju što prirodnije.



Posle obrva slede trepavice. Moje trepavice nisu nešto duge a ni guste tako da je dobra maskara za mene jedan od "must have" proizvoda pored korektora. Prvo uvijem trepavice uvijačem a onda u nekoliko slovjeva nanesem Maybelline New York  the rocket volum express maskaru koja je za moje trepavice savršena. Ona da trepavicama volumen, ne ostavlja grudvice i lepo ih rasčešlja.



Nisam ljubitelj karmina, ma kakvi god oni bili i retko kad ih stavljam. Obično stavim neki balzam, u ovom slučaju, winter limited editon Baby Lips a ako sam tog dana lepo raspoložena stavim neki karmin. Moj favorit je ovaj MaxFacotor u nijansi 610 Angel Pink.





Nadam se da vam se post svideo. Ovo nije moja svakodnevna makeup routina, jer se ona sadrži iz korektora i maskare. Ovo je uglavnom kada imam nešto bitnije ili mi se jednsotavno šminka taj dan. Takođe želim da vam zahvalim na skoro 30 čitaoca i divnim komentarima na prethodnim postovima. Zaista mi znači, hvala vam ♥
P.S. Zna li neko neki dobar edior za slike?


♥♥♥



32 comments:

  1. Tvoja rutina je predivna, draga. Imam 12 godina i mislim da još uvek ne treba da nosim onaj full makeup, već za školu koristim samo maskaru i sjaj za usne. Nekada i labelo. Ali naravno ne šminkam se za svaki dan. Nekada mi se toliko spava da se samo umijem napravim friuzru i odem u školu. Tako da se jako retko šminkam. Najčešće se šminkam u leto. Tada imamo razna venčanja koje se odvijaju u centru sela i svako može da ode tamo. Prave se svadbe. Onda se tada malo više našminkam sa puderom, senkama, karminom, maskarama, korektorom, ajlajnerom i drugim. Isto svakog dana se oko 18h ili 19h ide u šetnju prema određenom pravcu. Tada sve devojke i muškarci iz sela izlaze i šetaju se. Tada se obično šminkam, a ovako samo za specijalne prilike i nekada za školu. Moram da pohvalim ovaj post jer je predivan.

    P.S. Novi post je na mom blogu: laAdda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti ♥
      Tvoja rutina za tvoje godine je sasvim dovoljna i lepa, imaćeš previše vremena za ful makeup rutunu :)
      Ta dešavanja mora da su zanimljiva a i deluju veoma lepo i simbolično ♥

      Delete
  2. Tvoja i moja rutina su zaista slične, samo je ovo više slično mojoj svakodnevnoj rutini. Za neke posebne prilike dodam i senku za oči, jači karimin, sjaj, bronzer... Što se tiče editora, svi hvale VSCO editor ali meni se ne dopada.. Možeš da probaš njega ili PicMonkey. Blog ti je zaista divan, učlanila sam se :D ♥

    Milica's diary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Porbaću sa VSCO a PicMonkey-a je savršen editor samo što mene redovno izbacuje iz editora. U svakom slučaju, hvala ti mnogo ♥

      Delete
  3. Odlican post draga! Imas prelep blog! Prijavila sam se na tvoj blog,pa ako zelis pogledaj moj,i prijavi se ako ti se svidja. http://anastasijakostic.blogspot.rs

    ReplyDelete
  4. Tvoja rutina mi se jako sviđa. Pogotovo mi se sviđa to sto ne koristiš puno šminke. Tvoj blog je jako ljep.


    http://stroongana.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  5. Prije svega, fotografije mi se baš sviđaju! :)
    Odlično si draga ovo napisala. Donekle nam je ista rutina :)

    MMara

    ReplyDelete
  6. Tvoja rutina je zasta jako lepa i zanimljiva, a malo je reći da obožavam devojke sa ovakvim makeup-om :)
    Editor koji bih ti preporučila je VSCO, zaista, svaka slika na mom blogu i instagramu, uređena je isključivo njime :)

    ReplyDelete
  7. Veoma detaljna i odlična rutina. Svaka ti čast. :)
    Meni je senka must-have, dok maskaru koristim samo za neke specijalne prilike.

    The Fashion Spell | YouTube

    ReplyDelete
  8. Prvi put sam na tvom blogu i jako mi se svidja kako izgleda.
    Nisam koristila ove proizvode o kojima si pricala ali verujem da cu neki probati. :)
    Puder mi se jako dopao.
    AKo zelis pogledaj moj blog <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. Milice draga, moram ti reci da sam zaista uzivala u ovom postu. Ja obozavam kozmetiku, i svakodnevno se jako sminkam tako da mi je pravo uzivanje da citam postove nalik ovom, tj radujem se da saznam kakve su necije mejkap rutine. Tvoja se dosta razlikuje od moje, tako da je to doprinelo da se jos vise unesem u citanje. Sve u svemu jako interesantan post, odlicne proizvode koristis (vecinu sam ih i sama probala).

    Gotičarka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sminka i kozemtika su isto moja prva ljubav ♥
      Hvala ti ♥

      Delete
  10. Predivan post,bas mi se svidja tvoja rutina. 💞
    Moj blog ; http://dnevnikjednetinejdzerke5.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  11. Jako zanimljiv post! <3

    http://elliesworldoffashion.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  12. Hello!
    Amazing products^^ Great blog!

    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back asap!

    Have a good day,

    Debora
    www.deborabrazil.com.br

    ReplyDelete
  13. Super post

    http://namojnacin.simplesite.com

    ReplyDelete
  14. Super post,dopada mi se tvoja rutina,kao i tvoj blog! <3
    - pratim te nadam se da ćeš uzvratiti. (;

    anastasjastyles.blogspot.ba

    ReplyDelete
  15. Sjećam se da sam i ja također koristila gore navedenu maskaru i da mi je bila dobra. Za razliku od tebe, ja nikada ne stavljam proizvode na lice, jer se ne osjećam sigurno s njima, ali zato obožavam eksperimentirati s ruževima za usne. :D Divan post. <3


    Its Nina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja teško nalazim ruž koji mi lepo stoji a da mi se sviđa, tako da ih i ne stavljam previše. Hvala ti draga ♥

      Delete
  16. Svi proizvodi se cine super. Nazalost sam isprobala samo Maybelline maskaru koja mi je odlicna. Voljela bih isprobati NYX korektor i Golden rose cetkicu. Ako ces kupovati puder u kamenu preporucila bih Catrice prime and fine, meni je super. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ReplyDelete