Mar 22, 2017

5 THINGS THAT I HATE ABOUT MYSELF



"Niko nije savršen", je jedan od mnogih kliše izraza koji se previše upotrebljavaju poslednjih nekoliko godina. Ali koliko god ta rečenica zvučala patetično i otrcano- istinita je. Svi mi imamo mane kojih jesmo ili nismo svesni, svi smo dobri u nečemu i najbolje od svega je što smo svi različiti. U čast tome odlučila sam da ja (jedan prosečan narcis i jednorog) uradim ovaj tag.


LENJOST- nisam ja lenja kada treba da se skokne do najbližeg fast fooda po palačinku, ili do prodavnice po Nutellu ili do pekare po krofnu. Ali zato sve ostalo obavljam u zadnjem času i za mene važi ona stara: kad mi neko dao 7 dana da uradim nešto, ja bih verovatno to užurbano radila 7. dana ujutru.





NEORGANIZOVANOST- slatki su meni planeri i popunjavanje stavki, ali naravno, ja ne bih bila ja, da ne radim ono što mi se u tom trenutku radi. Ukoliko odredim da učim u 16:00h, a u 16:00h mi se ide napolje verovatnoća da ću učiti u tom trenutku je toliko minijaturna da se slobodno može reći da je nepostojeća. Zaista bih volela da imam planski isplanirane degoađaje, ali sam ja uvek u nekoj žurbi i planove pravim gotovo 5 minuta pre nego što ih ostvarim i obično završim sa nagomilanim obavezama.




GLAVNI HEJTER UJUTRU- stvar koju stvarno, ali stvarno mrzim su jutra i ujutru naročito ako ustanem pre 10:00h  (i to mi je rano) sam nepodnošljivi hejter, bar negde do 1 popodne kada se konačno smirim i razbudim. Noćna sam ptica i najlepše se osećam i najviše motivacije imam preko noći, tako da jutra svakako (bar na raspustu) prespavam. Kada sam prva smena, tada sam nepodnošljiva i mrzim svet i sebe negde do posle 4. časa kada konačno otvorim oči i shvatim gde se nalazim.




NEZAINTERESOVANOST- često delujem veoma odsutno i nezainteresovano, što je uglavnom i tako. Znam da je iritantno i znam da će me mnogi mrzeti zbog toga, ali jednostavno me apsolutno nije briga za neke događaje i dešavanja i ne pridajem pažnju tome.



TVRDOGLAVOST- jako sam tvrdoglava osoba i nema šanse da me ubedite u nešto što mi se čini da nije zanimljivo. Takođe, jako sam tvrdoglava po pitanju svojih stavova, bili oni dobri ili loši, znala ja da su oni loši, nema šanse da dopustim da neko promeni moje mišljenje.



Da li postoje stvari koje biste vi promenili u vezi vas?


16 comments:

  1. Odlican post! 😍

    Zapratila sam te ako želis mozes i ti mene https://lifeasinga.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  2. Jako lep post, draga. U većini od navedenih stavki sam se prepoznala.

    laAdda

    ReplyDelete
  3. Ja sam prema ovome čista suprotnost ode tebe, jedino što nam se slaže je tvrdoglavost, stvarno nekad znam biti kao pravo magare. U zadnja dva- tri mjeseca sam promjenila dosta toga u vezi sebe, tako da ako hoćeš uvijek možeš te mane "izbrisati". Bila sam uvijek pod stresom, a sad sam počela opuštenije gledati na stvari, bila sam pesimist, a sada sam realist što e veliki pomak, stalno se smijem i najvažnije od svega više ne dopuštam drugima da od mene rade budalu. Sve se može kad se hoće, pa tako i popraviti svoje mane. :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  4. Super post! Evo iskreno, ja sam ista ti, doslovno. Tvrdoglava sam full i nezainteresirana, lijena, neorganizirana i sve što si nabrojila... Jednostavno mora biti i takvih ljudi ;D
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This Is My Life

    ReplyDelete
  5. Odlican post ,slazem se s nekim stvarima koje si navela u tekstu i upravo je to sto nas mjenja al nadam se da ce nekkim promjenama nestati
    Molim te da uzvratis komentar !!!/?

    ReplyDelete
  6. Super je post. Mogu da se sa tobom poistovjetim sa skoro svim stvarima jer donekle sam i ja takva. Ostavljam uvijek sve za zadnji čas, previše sam tvrdoglava (ipak sam bik), i često sam ujutro neraspoložena hah. Sve u svemu jako zanimljiv post ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete
  7. Isto, ujutru kad se probudim, pa narednih sat vremena bolje me je ne direati, nego ostati bez ruke xD
    Zaista divno napisano , uživala sam :) <33

    ReplyDelete
  8. Ma promenices se vremenom... Dobro, ne bas sve. :D Ali sve je to stvar navike, ima vremena za promene, za sada uzivaj. :)

    makeupreporter.blogspot.rs

    ReplyDelete
  9. Draga moja, sjajan post! Zaista sam uzivala citajuci, i u par navrata se slatko ismejala jer ove mane preoznajem i kod sebe.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  10. Great
    http://littleobsessionsbyv.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  11. Super post,i ja sam po nekim pitanjima dosta nezainteresovana,tako da te tu totalno razumijem.Sve u svemu,uživala sam čitajući ga.♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  12. Hahaha odličaan post, i jako zanimljiva tema...
    Inače, prvi put sam na tvom blogu i jako mi se sviđa, i organizacija postova, i izgled šablona i način na koji pišeš, na neki način mi se izdvajaš, i baš zato sam te i zapratila, bilo bi mi jako drago ako bi uzvratila i pogledala moj blog <3 <3

    Boomy's Place

    ReplyDelete
  13. Super post!
    Nova sam, pratim te pa ako zelis uzvrati:
    http://janead.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  14. Nisi ti nista drugacija od vecine devojaka, zapravo si posebna jer si sve ovo iznela :D
    I ja sam jedno lenje, nezainteresovano prase, samo, nisam hrabra kao ti da sve to napisem :D
    JL Blog

    ReplyDelete
  15. odličan post :)

    http://moranamm.blogspot.hr/

    ReplyDelete