Mar 5, 2017

Blog diary: My first blog and 2 years on blogger!?

Bonjour a tous! (zdravo svima) :)



Svoj prvi blog sam napravila pre više od 2 godine, oko 2. ili 3. januara. Nažalost taj blog sam izbrisala i neopisivo mi je žao zbog toga iako mi je žao ljudi koji su čitali taj užasan pokušaj pisanja.
Blogove sam otkrila sasvim slučajno, skrlujući netom u potrazi za zimskim DIY-ima.Prvi blog koji sam otkrila bio je blog Tijane Minić ( Tijana's diary) i zahvaljujući njemu sam se upustila u čari blogsfere.



Bila sam oduševljena sa Tijaninim blogom, kako je izgledao i postovima i uveliko sam razmišljala o tome da napravim svoj. Bio je to zaista ogroman događaj za mene i jedva sam čekala zimski raspust kako bih ga napravila. Svi oni koji su bili ranije na blogeru znaju da su tada bili popularni nazivi Milica's diary, Milica's world, Milica's fashion world... I naravno taj blog je nosio neki od tih naziva (naalost se ne sećam koji ali mislim da je bio Milica's world). 



Jedva sam ga napravila a još teže uredila. Nisam imala pojma kako se uređuje, tako da sam rovarila youtubeom tražeći tutorial kako bih učinila blog iole pristojnim. Preko 3h sam se ja mučila i tražila pristojan tutorial da bih došla do konačnog izgleda. Sećam se da je pozadina bila bela sa crnim zvezdicama a naziv bloga su bila neka iskošena slova sa belom linijom iza jer nisam znala kako da je sklonim. 



Kada sam otkrila da fontovi mogu da se menjaju i da mogu da se dodaju gadžeti bila sam oduševljena. Naravno odmah sam primenila stečene informacije tako da su slova bila ukrasna i ne čitljiva, imala je gomila nepotrebnih gadžeta (one ribice koje pomeranjem strelice hranite i takve gluposti). 

Postvi su tek bili fabulozni (uočite sarkazam). Blog je bio u fashion i beauty stilu iako pojma nisam imala ni o jednom, ni o drugom. Fotografije su bile užasne, mračne, mutne, sa improvizovanim "photo-studiom" (čitaj: lampa (obavezno sa žutim odsjajem) postavljena iznad dva bela papira posuta šljokicama u najmračnijem mogućem uglom), ali tek sada kada sam napisala ovo me je sramota. Već dobrih 5 minuta se dvoumim da li da vam postavim sliku i osramotim se još više ali zarad boljeg uviđaja postaviću sliku. 



Nisam bila redovna na tom blogu i pisala sam razne gluposti koje nisu imale veze sa vezom. Ocenjivanja stila poznatih (propraćenih "upućenim" komentarima 2 godine mlađe mene), tagovi objavljeni samo da bi se reklo da je post izbačen, shopping liste koje su bile u fazonu "Ova haljina je jako lepa" i ostale sramotne stvari kojih ne želim da se prisetim.


Sa vremenom sam i uspela nekako da sve to dovedem u red, sredim blog i promenim naziv od kojih se najduže zadržao "The splendar of style" i postovi su mi postali toliko-koliko bolji kao i fotografije. 100 čitalaca je za mene, tada, bio ogroman uspeh i kada sam dostigla tu cifru, vrištala sam i skakala po kući od sreće jer je samo nekoliko blogova koje sam pratila imalo tu ili veću cifru i to je za mene bio ogroman uspeh.
Međutim, redovno sam imala gubitke inspiracije i nisam pisala po baš dugo vremena i sve više gubila inspiraciju i želju za pisanje tako da sam blog u potpunosti ostavila negde pred leto 2015. i nisam se više vraćala. Dosta blogova koje sam čitala prestalo je sa radom i zbog toga mi je jako žao. Izbrisala sam ga negde u oktobru ili novembru 2015. iz meni sada nepoznatog razloga i mnogo se kajem zbog toga. 



Ideja da otvorim ovaj blog došla mi je k'o grom iz vedra neba. Samo sam otišla na blogger da prelistam nove postove i kliknula na dugme "napravi blog" i krenula da ga sređujem i objavila sutradan prvi post. Ideja za naziv je neka vrsta mog životnog motoa jer zaista treba da živimo svaki dan kao da nam je poslednji i da zbog straha ne treba da ne uradimo stvari koje ne želimo. 
Sadašnji blog nisam želela da ograničim na neku od kategorija iako više preovlađuje lifestyle stil, ali jednostavno ovde ću pisati šta želim i zaista ne želim neki profesionalan blog. Ovo je neko moje mesto za opuštanje i širenje mojih mišljenja sa svetom i želim da tako i ostane. 

Zaista želim da vam zahvalim na 50 čitalaca za ovako kratko vreme i za sve divne komentare koje mi ostavljate i svu podršku koju dobijam od vas.  Volim vas ♥

26 comments:

  1. Obozavam tvoje clanke, bas se opustim dok citam :) Divno ♥

    ReplyDelete
  2. Hhahaha.
    Ovaj post je zaista divan, tj. način pisanja.
    Čim sam primetila ironiju i blagi humor, nastavila sam sa pažljivim čitanjem. To je, inače, moj stil pričanja... kad situacija dozvoljava, naravno. :)

    Kathy's delight

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumem te, ja sam uvek ili sarkastična ili ironična, hahah. Hvala ti, draga ♥

      Delete
  3. Ti si mi jedna od omiljenih blogera i obožavam citati tvoje postove.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  4. Super si ovo napisala i jako zanimljiva ispovijest. Svaki početak je težak, koliko-toliko ali nikada ne treba odustajati.
    Želim ti puno sreće i sa ovim blogom jer je odličan. <3 <3

    everydayema.blogspot.ba

    ReplyDelete
  5. Lepo je iskreno se osvrnuti na svoje nesavršene (a kakvi bi drugi bili) u svetu koji teži savršenstvu i samoprikazima u najboljem svetlu :)

    ReplyDelete
  6. Predivan post, jako mi se svidja tvoj blog. Bas si zanimljiva i imas smisla za ovo.
    Dodala sam te na blogu, ako zelis uzvrati, i pogledaj moj blog, blo bi mi drago.
    moj blog: http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  7. Baš divno od tebe što si se osvrnula na svoje greške iz prošlosti. Svaki početak je težak i svi smo prošli to ali bitno je da si ispravila svoje početničke greške i da sada imaš zaista odličan blog:)
    Zapratila sam te pa ako želiš možeš uzvratiti, bilo bi mi jako drago <3

    El's Notes

    ReplyDelete
  8. Sećam se bloga Milica's diary kao i kasnijeg The splendar of style. Takođe, sećam s ei kada si taj blog ugasila, kao i da mi je bismo bezmerno krivo, ali zaista. Ipak, bitno je da si sada ponovo tu sa nama i da se družimo u jednom novom izdanju. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, nemaš pojma koliko si me iznenadila što si se setila The splendar of style. Baš sam nešto happy sada :)
      Hvala ti mnogo, Marsyly ♥ ♥ ♥

      Delete
  9. Ne treba se sramiti svojih početaka, svi loše krenu! Ono što je bitno jest da si se ti razvila u prekrasnz blogericu, zar ne? :)

    Lijep pozdrav s bloga...
    Kalopsia

    ReplyDelete
  10. Mnogi od nas su imali tu situaciju u zivotu da vode neuspesan blog, naravno, verovatno jer smo tada mlada i ne dovoljno zreli, ali kad osoba imalo sazri, po mom mišljenju, je spremna za blog. Ja obozavam da posecujem tvoj blog, kao i da citam tvoje postove. Drago mi je sto si odlucila da se otvoris i podelis ovo sa nama, jer ja sam jos uvek nova i nisam znala za ove tvoje blogove.

    Gotičarka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se sa tobom, draga ♥
      Hvala ti mnogo ♥

      Delete
  11. ❤ I'm following you
    http://riwlawn.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Nice post!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    ReplyDelete
  13. Super post. Slike su ti super. :)

    Ako zelis uclani se na moj blog, nova sam, uzvratit cu. :)

    http://littledreamer30.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  14. Draga izvrsno je sto si se prisjetila i to podjelila nadam se da ces uzvratiti komentar i pracenje !

    ReplyDelete
  15. Svi mi moramo proći kroz tu lošu stranu blogovanja,ali svaki dan naučimo nešto novo,nešto što će nam popraviti blog i uljepšati ga.Drago mi je da si to sa nama podijelila,i nadam se da će ti ovaj blog uspjeti više nego prošli i sretno dalje!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ReplyDelete