Mar 12, 2017

How to make friends?


"Pravi prijatelji ne postoje"- ako bih dobila evro svaki put kada bi neko ovo izgovorio do sada bih bila milioner. Rečenica je postala pravi kliše, jer pravi prijatelji postoje ali njih je teško naći. Ljudi bi rekli: "Ph, svodi se na isto." Ali ne, ne svodi se.



Uvek će postojati neko oko nas spreman da nas izda i zabode čuveni nož u leđa. Varate se ako mislite da ćete proći bez toga u životu i ako možete da se ogradite od toga. Istina, mnogo je više ljudi u gomili koja gleda svoj interes ali postoje i oni koji bi vam bili pravi prijatelji.



Ne volim ljude koji kukaju svima okolo kako nemaju prijatelje ili te samo pogledaju sa visine kada pokušaš da se upoznaš sa njima. Prvo, niko ti neće pokucati na vrata i reći "Hej, 'ajde da budemo najbolji ortaci", jer je to davno prevaziđena fora na nivou prvog razreda, drugo niko neće ni želeti da vas upozna ukoliko vi ne želite da se upoznate sa njim.



"Pravi prijatelj/decko/devojka će čekati na vas ukoliko im značite nešto"- hoće, čekaće, ali neće večno. Pokušaće da vam pomognu 10, 11, 13,100 puta ali 101 put neće jer niko neće večno čekati, ma koliko neko nekom značio. Život je previše kratak da bi smo čekali nekog ko ne želi da se pojavi.



Uključite se u razgovore koji se odvijaju oko vas. Ja sam stidljiva i ponekad mi je teško da se počnem da pričam sa nepoznatim ljudima, ali pokušajte da dodate neki svoj komentar i uključite se u razgovor. Ne budite na početku previše sarkastični,  dok malo bolje ne upoznate tu osobu jer može pomislii da je ismevate.


Budite pozitivni. Osmehnite se, ispravite se i obezbedite se samopouzdanjem čak iako ga nemate. Naučno je dokazano da ljudi vole osobe koje su pozitvne i pune samopouzadanja. Ne brinite se oko toga šta ćete tačno reći, budite opušteni i svoji.



Izvinjavam se ako je ovaj post previše grub i kratak i ako sam nekog uvredila. Cilj mi nije bio da vas uvredim, već da vam pružim neku motivaciju i neke savete koje sam naučila na osnovu ličnog iskustva.

♥♥♥




29 comments:

  1. ❤ super post
    http://riwlawn.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ako imamo sreće da nađemo svojeg soulmate-a, onda će vas on već prepoznati. Baš lijep post, Milice.

    Kalopsia

    ReplyDelete
  3. Jako lijep post!Moj veliki problem je to što me malo ljudi zainteresuje i ljudi misle da sa m jako sramežljiva,a istina je da me dosta ljudi smara. Okružena sam ljudima koji su pozitivni,dosta drugačiji od mene i to mi odgovara:)

    Minnah's Life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga, ja imam neki odbrambeni mehanizam da delujem nezainteresovano kada upoznajem ljude, mada se trudim da to prevaziđem ♥

      Delete
  4. Draga. Toliko izvrsno pises super
    Sve sto si rekla je potpuno povezano i istinito .Uzivala citajuci da znas al iskreno
    p.s pratim te .uzvrati ?!

    ReplyDelete
  5. Zaista odavno nisam pročitala bolji post. Apsolutno si u pravu. Obožavam da upoznajem nove ljude i kada sam prošle godine pošla u 5. razred, mislila sam kako se neću uklopiti i sve te negativne misli su mi prolazile kroz glavu. U početku se i nisam uklapapa jer sam bila stidljiva, ali kada sam shvatila da je glupo i da ništa time ne postižem, počela sam da se opuštam i upoznajem se sa drugima. Tako smo se još više zbližili i mislim da uvek trebamo biti opušteni pri upoznavanju novih ljudi i da budemo takođe svoji. ☺

    Novi post: Misseslandy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da si se uklopila draga, hvala ti ♥

      Delete
  6. Stvarno jako lepo napisano, draga Marija. :)
    Slažem se, pravi prijatelji postoje, teško ih je naći, ali kada ih nađemo ne treba da ih isputamo iz snažnog zagrljaja. :)

    ReplyDelete
  7. Kratak post, ali zaista divan! Veoma lepa tem za pisanje, uzivala sam citajuci.
    Post je pored toga i jako koristan i edukativan. Ja verujem u prava prijateljstva, ali takodje verujem da nije moguce naci pravog prijatelja vec se on sam pojavi u nasem zivotu i tu ostane zauvek.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  8. Predivno si sve ovo napisala. Slažem se sa tobom u svemu. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Jaaako lep post, draga. Preedivan je. Slažem se sa svim što si navela, i moram reći da se ne slažem sa rečenicom koji svi izgovaraju 'Pravi prijatelji ne postoje'.

    laAdda

    ReplyDelete
  10. What a wonderful post!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  11. Predobar post! :*
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    ReplyDelete
  12. Divan post draga . Slike su odlične ! Učlani se na moj blog ako zelis,uzvratit cu <3
    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  13. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    ReplyDelete
  14. Totalno sam oduševljena postom. Zaista je sve divno napisano i moram da priznam da se slažem sa svime pto si rekla odnosno napisala. Podržavam tvoje mišljenje. Post je fenomenalan, braavo Mico♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  15. Odlican post,super saveti!Prijavila sam se na tvoj blog. Pogledaj moj blog i prijavi se ako zelis ,novi post je objavljen :) <333
    http://anastasijakostic.blogspot.rs/

    ReplyDelete