Mar 19, 2017

Tips&tricks for perfect body till summer ♥



Zimski period se završio a leto i šortsevi i kratke majčice su već iza ugla. Sada počinje vreme famozne rečenice "Moram da smršam do leta!", koju smo čuli ili rekli već milion puta i sa uživanjem nastavili da jedemo ukusnu krofnu koju smo držali u ruci. U današnjem postu, želela bih da vam dam nekoliko saveta koji su uspevali bar u mom slučaju i u nekim mojim pokušajima da izgubim nekoliko kilograma viška.




PIJTE DOSTA VODE- čuli se ovo sigurno mali milion puta i ono što mogu da kažem na osonovu ličnog iskustva je da pomaže. Vršila sam eksperiment i pila dosta više vode nego što inače pijem (što je oko 5 čaša vode na dan, što je izuzetno nezdravo) i posle nedelju dana su se zaista videli rezultati i smršala sam bez da sam nešto menjala previše plan ishrane. Mali savet: ne merite se odmah već za nekoliko dana (poželjno je 5 ili 6 dana nakon što se počeli da pijete više vode) zato što vaga može pokazati da imate više kilograma zbog sve vode koja je dospela u vaš organizam. Napomena: Ovo nije DIJETA i ne preterujte sa vodom, da ne bi šokirali organizam.



JEDITE REDOVNO- nemojte misliti da ćete smršati tako što ćete jesti jedan put na dan ili preskakati doručak. Ništa vam od toga neće pomoći, već ćete šokirati sopstveni organizam i on će početi da taloži svu hranu koju pojedete jer će steći utisak izgladnjivanja i sakupljati sve materije radi 'preživljavanja'.



SLATKIŠI I SLANIŠI NIKAKO- za mene najteži deo svega. Pokušajte da izbacite nezdravu hranu jer to nije nešto što vam treba. Ukoliko padnete u iskušenje, popijte čašu vode ili uzmite i grickajte jabuku ili lakirajte nokte kako bi uposlili sebe i vremenom ćete zaboraviti na čokoladicu.



NE JEDITE POSLE 7:00 PM- ili u slučaju da ste druga smene ne jedite posle 8:00 pm. Ume da bude dosta teško ali ukoliko ste baš u želji za nekom poslasticom uzmite jabuku ili neko voće ili skuvajte čaj, koji inače umiruje želju za slatkišima, bar meni.



POKRENITE SE- sama sam ogromni mrzitelj vežbanja i ne podnosim da vežbam ili da se pomeram sa moje udobne fotelje ali ukoliko želite lepo telo- fotelja vam nije prijatelj. Šetajte se sa prijateljima, raditi vežbe kod kuće ili krenite na fitness ili počnite da trenirate nešto. Osećaćete se bolje i izgledaćete lepše.



PRONAĐITE MOTIVACIJU- motivacija je veoma bitna. Pronađite bilo šta što vas motiviše da nastavite dalje i zapamtite jedno: da ste počeli da se hranite zdravo, onda kada ste rekli, 2 nedelje/mesec dana/godinu dana pre do sada bi ste već videli rezultate. Jedan od najmotivirajućih citata za mene, koji me motiviše da nastavim dalje i ne odustajem.



Nadam se da sam uspela da vam pomognem ovim postom i bar nekog uspela da motivišem da počne da ostvaruje ciljeve po pitanju željenog izgleda. Rezultati ne dolaze preko noći ali za mesec dana siguno ćete videti promene na sebi.


♥ ♥ ♥


11 comments:

  1. Odličan post!
    Nadam se da će da pomogne većini da smršaju, ja želim da se ugojim ali meni to nikako ne uspeva. Slike su super, kao i tekst! Divna si! :)♡

    https://broken55.blogspot.rs/?m=0

    ReplyDelete
  2. Predivan post. U poslednje vreme, tokoom zime nisam uopšte izlazila napolje, i tako sam dobila višak kilograma. Ovaj post me je motivirao da ne dozvolim da se ista greška ponovi, da počenm da vežbam, da se hranim zdravo, a što se tiče slatkiša i slaniša, mogla bih da jedem jedno, ali samo jednom u 3 ili 4 dana.

    laAdda

    ReplyDelete
  3. Trebala bih i sama početi vježbati, ali uvijek me nekako taj jedan red čokolade privuče i to je jednostavno nemoguća misija za mene. Inače, super post <3
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This Is My Life

    ReplyDelete
  4. Ovo je ono što ja tražim ! Hvala, hvala mnogo na ovom postu, jer sam u totalnom fazonu : BOŽE MOJ, PA LETO NAM DOLAZI, A TEBI NI SVINJA NIJE RAVNA.. i da, sve nešto jurim i žurim, ali nikako da ovaj mali višak skinem. Pokušaću da izbacim slatkiśe i slaniše ( iako ih ne jedem puno ), ali i ovo sa vodom takođe. Divno, draga moja ❤


    Alia's little world

    ReplyDelete
  5. Odlicno napisano! Ovo je nesto sto definitivno treba svima u ovom periodu. ♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  6. Stvarno si super napisala ovo. Ja pokušavam da smanjim slatkiše i slaniše, te da što više vježbam. Nadam se da ću uspjeti. ❤

    mysweetlandd.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ja obožavam slatkiše, zato mnogo treniram. Vodim se logikom ako sam mnogo aktivna, jedem sve. :D I pijem dosta vode. Odličan post! :)

    makeupreporter.blogspot.rs

    ReplyDelete
  8. Malo je reci da je ovaj post sjajan! Zaista si me odusevila isitm! Mislim da je sredina marta pravo vreme za pocetak sredjivanja tela, a ne maj. Ja sam od nedavno pocela sa istim tako da mi je ovaj post dobrodosao da se potsetim svega. Uzvivala sam citjauci. Sjajno napisano, zaista veoma koristan i motivacion post.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  9. Obozavam ovakve postove! Pronadjem motivaciju, osecam se pozitivno, sama vec primenjujem ovo, bas sam malopre dosla sa trcanja. Super post! Sada sam otkrila tvoj blog i odmah sam te zapratila, jedva cekam sledeci post! <3 <3

    ReplyDelete
  10. Ovo mi je super, tako motivirajuće da se pomaknem s mjesta i odem na trening.
    <3

    everydayema.blogspot.ba

    ReplyDelete
  11. Super post za motivaciju :) Pokusavam vec duze vreme da se drzim tih pravila ali tesko mi ide xD

    Ako zelis zaprati me, ostavi komentar i uzvraticu ^^ <3
    www.infashionchains.com

    ReplyDelete