Mar 16, 2017

Victoria's secret Secret Charm- review

Bojour a tous! (zdravo sivma!)
Prvobitna želja za ovaj blog mi je bila da bude beauty, fashion i lifestyle, ali kako je vreme odmicalo više sam se posvetila lifestyle i random postovima ali danas sam tu sa recenzijom po prvi put nakon 2 godine. Danas sam tu sa recenzijom Vicotria's secert Secret Charm body mista.



Victoria's secret je jedan od mojih najomiljenijih brendova i već dugo vremena želim da neki od njihovih proizvoda dospeju na naše tržište. Možete zamisliti moju sreću kada sam pročitala da DM drogerie stavljaju njihove body mistove u ponudu, skakala sam i vrištala od sreće.



Moje 2 najbolje drugarice su mi za rođendan kupile Victoria's secert Secret Charm body mist i od kada sam ga dobila ne prestajem da se pršćem sa njim i uživam u njegovom mirisu. Mislim da je cena oko 1400 dinara i da upotpunosti opravdava tu cenu.



Pakovanje je jako praktično za upotrebu. Dva "prskanja" su u potpunosti dovoljna da cela soba zamiriše i mislim da miris ostaje na vama oko 4h, za šta nisam sigurna, budući da se naviknem na njega posle 5 minuta. Pakovanje sadrži 250 ml, što je sasvim prosečno za jedan body mist.


Miris: honeysuckle (cvet orlovi nokti?) i jasmin. Miris je osvežavajuć i lagan i nije zagušljiv, što se meni jako sviđa. Može se osetiti aloe vera što daje osvežavajuć miris ovom mistu. Za osobe koje ne vole zaglušljivije parfeme, Secret Charm je savršen izbor.




Moj utisak: Oduševljena sam ovim body mistom i definitvno opravdava popularnost Victoria's secret brenda. Nameravam da kupim još body mistova tako da očekujte još recenziju sličnih proizvoda. Imate sve moje preporuke za njega.

Ocena: 10/10



12 comments:

  1. Milce super recenzija bas si lijepo napisala draga bas super
    uzvrati pracenje i komentar !!

    ReplyDelete
  2. Svi ljudi koji su probali VS mistove kažu da su odlični, te verujem u to. Ovaj izgleda sjajno, sjajna recenzija! ♥

    Novi post: Misseslandy

    ReplyDelete
  3. Diiivna recenzija, odlicno ti lezi i ovaj tip posta :)
    Inace, takodje sam se jaaako obradovala VS-u kada sam cula da stize u DM :)

    JL Blog

    ReplyDelete
  4. Još nisam probalana VS mistove, ali sada kada su došli u DM, učiniću to prvom prilikom. :)
    recenzija je dina, baš mi se dopadaju ovakvi postovi <33

    ReplyDelete
  5. Nisam imala priliku kupiti ali sam ga imala priliku isprobati i odlican je. Jako je jak što se meni jako sviđa kod ovakvih proizvoda. Mislim da ćes biti jako zadovoljna ovim proizvodom:*

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  6. Predivna recenzija! ♥

    girlyyisback.blogspot.com

    ReplyDelete