May 21, 2017

Random shit talk with your favorite person


Guess who's back, back again
Shady's back, tell a friend
Guess who's back, guess who's back
Guess who's back, guess who's back

*Eminem- Without me*


Hola guys!

Nakon gotovo... *vraća se na stare postove da bi videla kada je zadnji put objavila post*... 2 meseca, javljam vam se na ovom blogu. Nadam se da me se sećate... a ako ne....  ja sam a little piece of shit koje vas je ostavilo pre 2 meseca. Ne mogu reći da sam bila zauzeta školom jer, iskreno, mene ćete videti sa knjigom samo na odmoru od 10 minuta kako listam svesku u pokušaju da zapamtim nešto.



Prestala sam da pišem u martu kada je krenulo lepše vreme, jer zahvaljujući lepšem vremenu shvatila sam da posedujem neki socijalni život i postala poprilično zauzeta blejanjem (divan izraz, zar ne?) na klupici u parku i uopšteno ne rađenjem ničega.

I danas na ovaj divni, tumurni i kišoviti dan setila sam se da imam blog i da bih mogla da objavim post. I uopšteno nemajući ideju o čemu da pišem odlučila sam da napravim kao mali update o svemu sto sam radila ova 2 meseca jer, sigurna sam, umirete od želje da čujete to.



Prva zanimljiva stvar koju sam radila osim blejanja po klupicama u parkovima je da sam krenula na fitness jer, znate, dolazi leto i moram malo da se dovedem u red. Kako se to završilo? Ugojila sam se 2 kg, tako da sam puna entuzijazma napustila istu stvar. Kako bih uvela malo šarenolikosti u svoju rutinu odlučila sam da krenem na latino plesove. Kako će se sto završiti videćemo za nekih mesec dana, budući da treba sutra da idem sa drugaricom da se upišem.



Isto zanimljiva stvar koja se desila pre 4 dana je da sam  se ofarbala. Wow, znam. Budući da sam u aprilu 2016 uradila ombre (sećate se kako su svi tad imali ombre?) koje nisam  farbala ssve do sada postale su poprilično propale i kosa mi je, najlepše rečeno, uništena zahvaljujući njima. Tako da sam se prinudno prefarbala u moju prirodnu, tamno braon boju koja mi uopšte ne stoji. Fun fact, frizer mi je dok me je fenirao, spalio jedan pramen. Fun fact number 2, farbanje mi je bilo odmah nakon slikanja i snimanja u školi.  Divno, zar ne?



Budući da ovaj post postaje dugačak i budući da ne želim da vas smorim odmah na početku sa mojim veoma zanimljivim životom odlučila sam da prekinem ovde i to ostavim za drugi post.


Your favorite bitch going off...

P.S. Koja ste kuća Harry Potteru? Ja sam Slytherin.





16 comments:

  1. Jako mi je drago što si se vratila, tvoj život poslednjih sva meseca je bio jako zanimljiv.

    ​​Novi post je na mom blogu: Life Is A Party | Outfit Post - Zaful
    Pratim te, pa ako do sada nisi - učlani se u moj blog: laAdda​​

    ReplyDelete
  2. Jako ti je zanimljiv blog kao i sami postovi, dopada mi se pa sam te zapratila. Uzvrati ako ti se svidi moj blog :*
    limitededitionlady.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Veoma neobican post, bez konrketne teme a s toliko razlicitih interesantnih stvari.
    Ni mene nije bilo neko vreme, i bas mi je drago sto si i ti ponovo tu.

    Visit me, Gothic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga, drago mi je da si opet tu ♥

      Delete
  4. Ja sam se u ovom postu iskreno nasmijala, vodila si nas od svojih treninga,kose,Eminema pa sve do Harry Pottera. Drago mi je da si se vratila! :)

    Minnah's Life

    ReplyDelete
  5. Ajme, i ja sam dane provodila slično, veruj mi. Jako mi je drago što si nam se napokon vratila, divno što si se ipak, bar na tmuran dan, setila da nam napiśeś nešto ! Ispalo je divno, žao mi je zbog tvoje kose, ali biće to bolje, veruj mi, jer iz iskustva moje drugarice znam kako ružno izgleda kad ti ombre pramenovi izgube smisao. Čekamo nove postove. ❤

    alijindnevnik.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Zanimljiva ideja za post. :)

    Giveaway je na mom blogu ------> Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  7. Šta reći sem dobro došla nazad :) Verovala ili ne baš sam pre neki dan posećivala tvoj blog i pitala se kad ćeš se vratiti haha. I nema boljeg povratka od ovakvog - totalno random ali odlično! Što se tiče kose, šta reći sem život ide dalje opet će se obnoviti i porasti ;)
    P.S. ja sam ravenclaw :))

    ReplyDelete
  8. Amazing... I really enjoy your blog! Very interesting dear!
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    ReplyDelete
  9. Love ur post, we always need that time to share things with closed one !!
    New post - http://www.sapphireziva.com/2017/05/mac-studio-water-weight-foundation.html

    I just followed ur blog, hope u follow back !!

    Have a great week.
    Love, Kanchan

    ReplyDelete
  10. odlican post ,nije me bilo dugo na tvom blogu,ali vratila sam se .ako zelis pogledaj moj zadnji post i naravno ostavi svoje utiske u komentar

    ReplyDelete
  11. Super post! Nasmijala si me,dobrodošla natrag!
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    Novi post je na blogu : https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete